Kvartsfinal i DM

Sitter nu på samhällskunskapen och eftersom att jag inte orkar lyssna på min lärare så tänkte jag skriva lite om helgen istället!

I fredags gick jag och Moa hem till Bella efter skolan, käkade världens godaste kyckling med kinasås och tog det sen lugnt med lite godis och sånt framför idol. Otroligt mysig kväll! Kom hem vid ett och däckade i princip direkt.

På lördagen hade vi match som vi tyvärr förlorade, vi spelade inte bra alls.. Hur som helst, efter matchen fick jag stressa hem, duscha, fixa mig osv. Sen skjutsade pappa in mig till stan och så mötte jag upp tjejerna för bio. Vi såg Breaking Dawn och den var så otroligt jätte jätte superbra!! Kan inte släppa hur bra den var! Vill bara se den igen och igen och igen. 

Efter bion följde vi med Bella ut till Sävja för att hon skulle lämna lite grejer till en person där. Sen åkte vi tillbaka till stan och så. Tog halv tolv bussen hem.

Upp på söndagen klockan nio för att jobba och det var kul faktiskt! Barnen skötte sig jättebra! Så kom hem på bra humör efter ;).

På eftermiddagen åkte vi upp till Rimbo för att spela åttondelsfinal i DM. Vinst med 1-5 (vår siffra till höger eftersom att vi var bortalag) och det var sjukt härligt! Så nu väntar kvartsfinal mot antingen Fyrislund eller Hagunda i januari.

Det var min helg det! Har haft riktigt kul men som vanligt gick den alldeles för snabbt. Så nu är jag tillbaka till skolan igen, ååh orkar inte. Tur att vi är lediga imorron (resursdag). Nu blev det ett ganska långt inlägg men behövde verkligen någonting att göra, samhällen är alldeles för tråkig just nu för att jag ska orka lyssna.
Well well, skriver mer sen!

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0