Musikdagar

Hejsanhejsan!

Sitter hemma och varvar ner lite efter skoldagen. Går halv nio till tjugo över fem på onsdagar... Men men, har många roliga lektioner så ;).

Sista lektionerna är kören och ensemblen och det är superkul! Riktigt härliga människor är med! Dessutom så har jag haft instrument och sång idag också, så onsdagar är riktiga musikdagar för mig! Me like!

Sen imorron så ska jag ha sånglektion med en av lärarpraktikanterna, ska bli superkul! Sen frågade Olle (min musiklärare) mig om jag ville sjunga på en spontangrej imorron. Jag tackade självklart ja så runt kvart i två imorron ska jag sjunga Grenade! Ska bli riktigt roligt faktiskt!

Nej, nu ska jag sätta mig och försöka lära mig några låtar som vi håller på med. Ciao!

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0