The Catcher in the Rye

Ska precis läsa ut min engelskabok. The Catcher in the Rye av J.D Salinger. Har ungefär halva boken kvar och den ska vara utläst till imorron... Oupsi. Jaja, det är bara att läsa på!

Ärligt talat så är det en av de tråkigaste böcker jag har läst... Inte konstigt att man inte hittar motivationen att sätta sig ner och läsa visst? Haha, boken heter Räddaren i nöden på svenska och det fick mig att komma på en sak!

Har ju bytt tillbaka till min gamla mobil nu eftersom att jag inte kommer inte på xperian. Så märkte jag för ett tag sen att alla hörlurar vi har hemma till mobilen jag har nu är trasiga så jag har behövt åka bussen utan musik, vilket jag tycker är dödstråkigt! Meen så nämnde jag det för Simon och han hade ett par hemma som jag fick! Så underbart! Mina bussresor framöver kommer alltså bli mycket skönare! Jisses vad mycket jag tycker om honom just nu ;).

Och dessutom så berättade han igår att han har köpt en födelsedagspresent till lilla mig :D. Glad jag bliir, och vad som gör mig ännu gladare är att det bara är 12 dagar (!) kvar till min födelsedag! Kan inte bli mycket bättre riight?

Nu ska jag börja läsa!

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0